2014-07-17

Közzétették a NASA World Wind Europa Challenge nyerteseit

A FOSS4G Europe konferenciáról:
A nemzetközi zsűri pontozása alapján egy első és két második hely került kihírdetésre és díjazásra.
A sorrend:
1. PoliCrowd (Milánói Műegyetem, Olaszország)
2.  (Jacobs Egyetem, Bréma-Schönebeck, Németország)
2.  (Buffalo Egyetem, Egyesült Államok)
Mind  a nyertesek, mind a jelen lévő Páduai Egyetem és a Wuhani Műegyetem csapatait képviselő egyetemisták egy-egy NASA trikót vehettek át. Távol maradni kényszerült a Readingi Egyetem és a Buffalói Egyetem csapata. Ez utóbbi a diíjat postán, illetve az EUROGI-tól átutalással kapja meg. Az eseményről a HUNAGI tolmácsolásában az EUROGI honlapja is beszámolt:
iGlobe Award Sponsored by EUROGI de a híranyagot átvette a GSDI szervezet Global Newsletter e-hírlevele is:
http://www.gsdi.org/node/1075. A FOSS4G_E konferencia életképeit itt tekinthetőek meg: https://picasaweb.google.com/112066959995287816437/FOSS4G_E_RFG?authuser=0&feat=directlink

A díjak (Kristály bölény) és pénzjutalmak (1db. 1000 €, 2 db 500 € díjak) szponzorai az ICA, az SIFET (az olasz MFTTT), a Trilogis Ltd, az EUROGI és  a HUNAGI voltak, de az egyik díjhoz két magánszemély, a NASA projektvezetője és a HUNAGI főtitkára is hozzájárultak.
A plenáris ülésen kiosztásra került az EUROGI kétoldalas ismertetője, valamint az imaGIne konferencia szórólapja, amely már tartalmazza az október 8-9-i  kétnapos rendezvény teljes szerkezetét, benne a magyar-lengyel szervezésben sorra kerülő Open source Open Data for GIS szekciót is.
Örvendetes, hogy a konferencián hat fős magyar csapat vett részt:
FÖMI (2), ELTE, BME, MFGI és HUNAGI képviseletében. Dr. Siki Zoltánnal több fontos és bíztató egyeztetést tartottunk a OSGeo, NASA WWEC, FOSS4G_E irányába, hogy felmérhessük, van-e realitása és mikor Magyarországon rendezni egy FOSS4G-E konferenciát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése